she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Saya dah patblas tahun.
31 December 2012 | 0 comments
Assalamualaikumwarahmatullah :-) Alhamdulillah. Allah masih setia memberi kita kehidupan dan nafas untuk terus berhijrah menjadi yang lebih elok dan baik. Alhamdulillah. Kita masih boleh melihat dunia pada hari ini, pada tahun baru ini. Alhamdulillah. Aku tengah curi tulang ni. Actually sekarang dah kena siap-siap, kejap lagi lepas Zuhur dah kena balik penjara haha lewls. Semalam aku tak boleh tidur. Bajet nak tidur pukul 10, last-last pukul 2 jugak aku tidur. Macam asdfghjkl. Bunyi mercun boom-bam-boom-bam tapi bila aku cari mana mercun tak de pulak. Em em, jadi, secara rasminya aku dah perempuan-empat-belas-tahun. Aku tak tahu apa azam aku tahun ni. Em em, itu biarlah jadi rahsia em em. Sebenarnya time sekolah ni lah pengalaman kena kutip sebanyak-banyaknya. Nanti dah habis sekolah mesti rindu wuuu. 




Maka dengan ini, goodbye home. Assalamualaikumwarahmatullah :-) Status terkini : aku nak makan. 
Sebenarnya, setiap tahun umur kita semakin pendek. Dan jika umur semakin pendek, itu bermakna kematian itu sebenarnya sangat hampir dengan kita. Insan yang paling pintar ialah insan yang paling banyak mengingati mati.

FUTURE
PAST