she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Random Entry
19 December 2012 | 2 comments

Assalamualaikumwarahmatullah. Cop, bagi aku jerit dulu. Eh tak boleh. Nanti adik aku cakap 'ada orang tak betul ke kat dalam rumah ni?!' Okey, stop nonsense scene. Esok pergi USS. Woohoo. Budak tak pernah pergi luar negeri memang macam ni lah kan. Terperap 24/7 tiap-tiap hari. Dah tu hujan pulak tu plus basuh baju itu pilihanku oh oh -.-

Never mind, blog dah baru! Woohoo for the second time. Malam ni memang SEMANGAT gila nak hapdet macam baru lepas makan mi rebus *flip tudung* Tapi simple gila nak sepak terajang masuk loji jeh blog ni kan? /ngaku woo ngaku. Adik aku lupa malam ni ada tuisyen Math. Habis lah anda, cikgu mengamuk lalala. Dah la cikgu tu garang. Tapi garang-garang pun cikgu tu lah yang menjadikan aku pandai *saya sayang cikgu*
By the way, aku dah siapkan dah doodle-doodle yang kawan adik-adik aku tempah. Dan tersangatlah simple doodle tu. Here one ;A;


Sengetkan kepala anda untuk seketika. Minta ampun kalau menyusahkan, hi hi. Doodle tu buat time pergi Bengkel Fotografi apa tah namanya. Dah lupa /belum nyanyuk/ Okey, stop cerita pasal doodle. Now cerita pasal apa? The school will start in a one week lebih more. Ohmaigosh Ohmaigosh aku malaaaaaaaaaaas. Dan aku malaaaaaaaaaaaaas nak hadapi PBS yang OHSEMM tuh. Pengetua kata tahun depan ada PBS Berpusat. Apakah? Berpusat? Tapi bagi aku, tak kisah lah berpusat ke, bertelinga ke, berkaki dan tangan, seboleh-boleh aku tak nak ;A; Jadi budak form three lah. Boleh terus jadi upper form wkwkwkwk. 
Hoho, cakap pasal form three, hari ni kan dorang dapat result. SMK Agama Johor Bahru 53 9A :D Congratula-syens! Dan aku adalah salah seorang daripadanya /perasan habis kejap lagi kena baling dengan microwave fiuhh/ Batch '98 batch last ber-PMR. Batch '99 pulak batch first yang buat PBS -.- grr /counting days untuk berjumpa dengan PBS/ 
Tadi pagi aku kemas bilik adik lelaki aku yang berumur 7 tahun meningkat 8 tahun yang dah hilang dua gigi depan. Masya Allah, bilik macam kena langgar kapal Titanic -.- Sumpah banyak gila khazanah alam semulajadi dia perap dalam bilik dia tu. Aku tanya dia, nak buat apa dengan aluminium foil, tupperware semua bagai tu? Dia cakap, ala kak, nak buat EXPERIMENT /hambek kau. Budak zaman sekarang memang pandai menjawab. Aku senyum kuat-kuat suruh dia keluar /control ni control ni/ HAHAHA tak apa lah. Budak tengah nak membesar *flipshair*
Okey, dah pukul 10.40 p.m. Ada jugak yang tak bangun esok pagi. Btw, aku tak siap lagi gambar untuk pertandingan To Be Born Somewhere tu. Tak ada idea lew T_T HAHAHA dah pergi tidur. Bye. Assalamualaikumwarahmatullah. Sorry buat salah ek? :D

FUTURE
PAST