she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


No judul *apakah*.
13 October 2012 | 0 comments

apa function gambar botol air ni -.-

Assalamaualaikum!

Hew,hew. After all dah berbulan bintang aku tak having a hot-date dengan blog aku ni. Gua tak nak balik hostel *depressed. Pakcik Malik! Saya tak nak balik asrama, paham?! *analogi kejap eh.
*Ohh, apakah aku merepek ini.

Okay, serious balik ye. Cuti kali ni ada 3 tugas besauuu sedang menanti untuk disiapkan. Menanti dan terus menanti. Hewhew. Powerpoint sains, folio sivik ada 2 kerja and Math. Goshh. Banyak sungguh amat PALING. *apakah?
Neber mind, yang penting aku dah siapkan semua tu. Jyeahh, thanks to Allah :} Now, aku nak cerita pasal ape ek?

Minggu lepas kan PMR start on 9th October right? And ini first time dalam seumur hidup aku tengok students nak PMR. Yelah, dalam family aku, aku anak pertama, plus on cucu sulung pulak tuh -.- But Acik aku will have her PMR, tahun ni jugak. SMKAJB ni unik sikit, on the day of the PMR, pagi-pagi tu all of the warga SMKAJB beratur long-long *panjang-panjang* untuk bersalam-salaman. Aku terfikir, tak ada duit raya ke? Hik. Hik. Sukati je.

Ada akak yang crying, ada yang muke semangat nak masuk dewan, ada yang muke nervous, time salam diam je, ada yang tangan gila sejuk. Apa-apa pun, best of luck to all PMR candidates :D Grab 9A++ for the school and the family, Ameen.

Dalam hatiku berbicara sendirian, *ayat tak boleh nak sastera lagi ke haa? -.-* time aku 15 years old nanti, aku tak akan lalui PMR. Apa yang aku akan lalui? PBS. Haihh, PBS? The new cara pentaksiran that makes our brain bursting. Grr, mana taknya, setiap kali balik cuti, ada je hutang folio kena langsaikan. Hari tu Geog, hari ni Sivik, Sains and what-so-more-folios-that-can't-be-done -.- orang nak tido pun tak senang, mandi pun tak basah, tapi makan tetap kenyang. Sah la aku ni gemok kan? *tak, tak, bukan gemok tapi tembam je. Annoying habis.

And to my Achik yang kat Terengganu tu, buat PMR betul-betul tau? Our prayers are along your journey :D


And for once, apa function gambar ni? -.-

Eh, lagi berapa hari je lagi nak habis sekolah. Wooooooo <-- budak eksaited memang cenggini kah? Ye lah budak asrama kann :b 
Okay, pen-off here. Tunggu lah lagi 2 minggu tak pun sebulan untuk membaca coretan ku. *alah, ayat tak boleh nak belahhh*  Apa-apa je lah, orang comel memang cam ni kan, haktuihh. I see you when I see you *ayat Teacher Zue, hik.hik. Kbye. Assalamualaikum :}


Baru aku tahu bahawa adik aku ni sememangnye 'comel'. ehem. batuk la pulak :b




FUTURE
PAST