she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Killer Tagging Game :D
25 December 2011 | 0 comments
Assalamualaikum ! 
Wah , sudah lama tak update en en en ? Hoho , marah or rindu ? Alah , cakap je lah rindu . HAHA pasan je lebih aku nih . 
Okayy , actually aku dah lama tak online Facebook . Oh Facebook , rindunya aku terhadapmuuuu . Jiwang sekejap ya wakkk :) Notification gila banyak lah tak usah cakap . Dan oyeh , aku kena 5 tag woo . 5 tag woo . 5 tag woo . 5 tag woo . Okeh okeh cukup -.- daripada ? Nynaa , Jyhaa , Izzah , Ain and last but not least , Aini . Okayy , cukup lima kan ? Dan , one more thing , aku belum makan ! Lapoo laa . Okay okay siries -.- one thing , killer tagging game nih ade syarat syaratnya . Mari kita lihat syarat -  syaratnya , jeng jeng jeng . Ceh -.-



Hik hok :3 Okayy , 11 things about makcik jual goreng pisang nih . haha . kidding x)

- saya sayang Nikon saya . ILOVEYOU :3
- tak suka bergambar , tapi suka ambek gambar orang .
- pemalas ! woohoo . 
- sebenarnya pakai spek tapi sekarang dah tak pakai spek . k awak diam -.-
- ade lesung pipit . wink wink :3
- jerawat ? kawan saya tuu .
- suka bace novel wooo . banyak novel woo kat rumah . jelly ? xD
- suka merepek dalam blog . oh err , kat dunia realiti jugaa . k awak diam -.-
- pandai main piano tapi dah benti belajar meyh . itu namanya pemalas :D
- saya pakai jam tangan kiri . problem ? xDD
- saya ada dua mata . tau kan ? hik hok :3

Okayy , nih jawapan untuk Nynaa . Harap kau puas hati ye . 


1. Korang ade bf / gf tak ?

Nope . Just ade admire people jehh . kdiam -.-
  
 2. Sejak bila kauorang couple dengan bf / gf kauorang ?

 Sejak tahun depan . Problem ? :DD

3. Suke tak dengan perangai bf / gf kauorang ?

Err . Suke ? Tak ? Entah . Muehehe .

 4. Kauorang seorang yang ?

Ade jerawat kat dahi . Tak tahu lah macam mane nak jahanamkan jerawat tuh . Nak bom ? Tak de bom xD

 5. Suke tengok cite kartun ape ?

Timmy Time ! Timmy , it's Timmy . Comel gilak :3

 6. Kauorang tau tak warna kegemaran bf / gf korang ? Bagi warna fav tuhh . 

Hmm . Hijau ! Ehem :3

 7. Kalau hangout mesti pegi mana dulu ?

Pegi taman .  N then main jongkang jongket . Problems ? :D

 8 . Ade musuh ? Ramai tak ?

Huiyoo . Ramai . Syaitan dan iblis .

 9 . Lagu fav kauorang ape ?

I'm So Sorry - Irfan Makki . For The Rest Of My Life - Maher Zain . Kiroro - Mirae . Semua lagu tuh ade maksud bagi aku dan aku sorang je tau wakk :)

10. Benda yang paling kauorang suka tentang bestfriend korang ?

Dia memahami :'D Always ada taim susah , time senang :'D

11. Single ke couple lagi best ?

Single kot . Hik hokk :3

Okayy , ini pulak jawapan untuk Jyhaa . Harap kau puas hati ye .


1. Ape azam 2012 korang ? 
Nak jadi anak yang solehah dan tak tinggal solat , insya-Allah .

2. Baskin robbins atau cadbury ? 
Cadbury :D

3. Single ke couple ? Kalau single ckp couple kalau couple ckp single . 
Couple . Hik hooook :3

4. Mane lagi penting ? Friendship atau couple ? 
Friendship . Harus lah :D

5. Ape kelebihan korang ? 
Pandai Penulisan , piano n pandai taip lelaju woo . HAHA lebih -.-

6. Ape kelemahan korang ? 
Aku pemalas . Aku malas bersenam . Hik hokk .

7. Sepanjang-panjang korang hidop , ape yang paling korang nak sangat ? 
Nak pergi Umrah . Haji . Nak masuk SMKA Johor Jaya tahun depan :'D

8. Piano atau gitar ? 
Piano laaa .

9. Ape pendapat korang tentang aku yang baik nih ? Haha :D
Lawak , suka buat orang gelak , lastly , KEJAM . haha .

10. Macam mane cara korang lepaskan geram ? 
Makan , online efbee , tulis dalam buku notaa .

11. Orang pertama yang akan anda luahkan perasaan ? Knape die ? 
Buku nota aku ! Eh kejapp kejapp . Orang eh ? Erm , Azwidah . Because ? Dia memahami :'D

12. Motooo hidop korang :) 
Be yourself leads you to success , dear .


Okayy , nih pulak jawapan untuk Izzah . Harap kau puas hati ye .

- Name penuh korang ?
Adleen Farhana binti Muhamad Fauzi . Tau en en en ?

- Status korang ape skang ?
Single . Problems ?

- Klw couple , name pasang tuh spe ?
Greyson Chance . Jelly ? xD

- Suke warne ape ?
Putih . Lalala .

- Umur bape ?
Aku dah 60 tahun weh . Dah bertongkat kaki tiga . HAHA . 12 tahun menginjak 13 tahun depan .

- Favourite artis ?
Lee Min Ho , Kim Hyun Joong and Choi Min Ho :3

- Favourite song ?
I'm So Sorry - Irfan Makki :3

- Hobi korang ?
Baca novel , online , ambek gamba dan memerhati orang . So , watch out ! XD

- Cita-cita korang ?
Photographer , novelist or doktor . 

- Korang nie org yg mcm mne ?
Kepoh ? Kot . Aku suka berahsia . Jeng jeng jeng .

- Korang ske kwn ngn aq x ? 
Harus laaa . 

Okehh , nih pulak jawapan untuk Ain . Hik hoook :3

1.    nama penuh korang ape ?
Katy binti Perry . HOHO . Adleen Farhana binti Muhamad Fauzi . Tau en en en ?

2.   umur berape ?
71 tahun . Problems ? haha . 12 menginjak 13 lorh .

3.   suke colour ape ?
Putih ! 

4.   korang suke couple ke suke single ?
Aku suka makan . Hik hok . Single kot :3

5.   siape bestfriends korang ?
Azwidah , Halimah , Aliah , Jyhaa , Risha , Aina , Izzah Anw , Izzah Hamzah , Aqilah , Fatin , Arissa n TBG .

6.   rumah korang kat mane?
Rumah aku kat Pluto . Nak datang ke ? Meh sini . Anda dijemput .

7.   korang suke online yang mane ? facebook,twitter,blog ?
Efbee sudah tentu lorh . 

8.   lagu favourite korang ape?
I'm So Sorry - Irfan Makki :3

9.   korang suke artis ape?
Tak tau . Aku tak pernah terfikir soalan nih . Oh ya , Choi Min Ho , Kim Hyun Joong n Lee Min Ho !

10.  korang suke kereta ape?
Kereta kebal . Aku ade satu . Nak pinjam ?

11.  cite-2 korang ape?
Novelist , photographer ataupun doktor . Hik hok :3

Okay , nih pulak jawapan untuk Aini . Hik hooook :3

1.korang suka tengok twilight tak ?
Aku tak tengok cerita cerita cenggini . Sorry :)

2.korang ada musuh tak ? siapa ?
Iblis , syaitan , iblis , syaitan . 

3.korang lebih suka couple ke single ?
Single . Couple ? Single lah kot . :3

4.korang nak jadi apa bila da besar ?
Nak jadi Ultraman . Nak musnahkan raksasa Gorgon ! Hiyaaaak !

5.korang lebih suka ayam ke ikan ?
Ayam . Ehem . Cam tau tau jep  :DD

6.korang suka warna apa ?
Putih ! 

7.korang ada bestfriend tak ? siapa bestfriend korang ?
Azwidah , Halimah , Aliah , Jyhaa , Risha , Aina , Izzah Anw , Izzah Hamzah , Aqilah , Fatin , Arissa and TBG .

8.benda korang paling suka ?
Photography ! Nikon ! MAKAN ! :3

9.paling lambat korang tidur pukul berapa ?
Pukul 2 . 00 . Aku budak baik . Haha . Pasan lebih .

10.  korang seorang yang ?
Kepoh , pakai jam tangan kiri dan pemalas . 

11.  korang suka minum susu tak ? suka minum susu apa ?
Dutch Lady Strawberry n Chocolate . Budak budak ? Kay diam -.-

Whoaaaaaaaaaaa . Penat meyh . Kay bye . 


PS : aku tak tau nak tag sape -.- 

FUTURE
PAST