she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


The Superb Tuesday - 8 November 2011
07 November 2011 | 0 comments
Salam.

Oyeh Alhamdulillah . Jamuan perpisahan dah tamat! :D so, apa lagi? Saya jadi ketua photographer *hachum. So, lets start the story.

The day begin with.. okay okay. Stop. Tukar jadi Gadis Melayu balik. -.-

Sampai sekolah, asal aku sorang jeh pakai baju kurung nih? ==''Oh, rabun rupanya. Sampai depan kelas, Najihah suruh tiup belon. Inhale, exhale -.- bersungguh-sungguh lah kitaorang tiup. Belon tu bukannya nak membesar, makin tiup makin tak kembang-kembang.

Dan, guru besar lambat masuk. Haih. Err, n then Izzah ajak latih nasyid, tapi bukannya bernasyid. Bergambar :D #haruslah, perempuan memang macam tu. Nasyid lagu Kenangan Terindah and Pergi Tak Kembali . Eh, kejap. Kenangan Terindah? #suka hati kamilah.

N then taim nasyid, group nasyid budak lelaki mula dulu. Molek jeh. #jadi orang ganu jap. Tapi taim kitaorang nasyid, taim tu jugaklah microphone tak berfungsi. Ape seh -.- Taim tu jugak lah, Nikon kabur secara tiba-tiba. -.- Dan taim tu jugaklah , elektrik dah masuk kubur -.- eh, awak. Bengangnya. -_-" <-- comel tak ? :D

Dan ada satu group nih siap buat tarian Agogo lagih . Wah dahsyat . Tapi gambar semua ... goyang :D

N then, makaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! :D Ada satu kumpulan nih belum baca doa dah makan dulu . Wah hebat . Makan bukannya habis pun .

N then, pegi toilet . Dalam perjalanan sempat ambik gambar dengan Halimah secara self . Nak suroh orang lain ambekkan , err, kabur lorh . Taim tu hujan HEBAT :D

N then, kena kemas dewan . Saya ? Lari :D N then , lepak bawah khemah biru , Aulia , thank you :D

N then , things were being great n then baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalik .

Okay. Enough . Situ je lah . Dan bawah ni . Extra ssssss :D


Nasyid tapi bergambar :D


Najihah + Aina with the balloon .


Jeyhan merangkap ketua murid sedang tergetar-getar tangan membacakan ucapannya tapi kami semua boleh hepi lagi kat belakang :D


Elin n Halimah :))


Apabila kebosanan melanda, beginilah kerjanya :D 
#jiwa saya diluahkan dengan FOTOGRAFI :))


Best of the precious day . Saya reka sendiri ayat . Hihi :D

Okay . bye . enough lah . dah lambat nak pegi sekolah . bye . Salam :D 

nota kaki : Best of the precious day . Take care :D

FUTURE
PAST