she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Kenyataan .
24 October 2011 | 0 comments
Cikgu , saya nak sekolah . Saya tak sambut Deepavali , cikgu . Buat apa saya cuti ? Lagipun minggu depan periksa , cikgu . Cikgu patutnya ajar saya lebih . Dah la saya tak pandai dalam bab - bab Pendidikan Seni . Kalau Pendidikan Seni saya dapat B , macam mana nak jadi Tokoh Murid , cikgu ? Cikgu , saya nak masuk SMKA tau , cikgu . Walaupun SMKA , tapi matapelajaran Pendidikan Seni tetap tidak boleh diabaikan . Saya perlu menerapkan ilmu seni dalam dada saya , cikgu . Barulah dikatakan budak pandai ! Pendidikan Seni dapat mengasah bakat saya dalam menghasilkan seni - seni yang indah , cikgu . Cikgu suka bukan kalau anak murid cikgu macam ini ?   Oh cikgu , saya nak sekolah , cikgu . Lagipun tahun nih tahun last . Bila lagi saya nak cikgu ajar saya pada akhir - akhir tahun ini , bukan ? Oh cikgu , ramai pelajar kebosanan tahap membunuh di rumah cikgu . Kasihan kami , bukan ? Oh cikgu , cikgu .

# haha , ayat sangat tidak boleh bla . Tapi itu adalah kenyataan . Kan kan ? :D

Okay bye . Itulah akibatnya kalau bosan membunuh . Bye .

Nota : Eh , tak boleh bosan lagi er ? -,-

FUTURE
PAST