she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Those ♥
17 April 2011 | 0 comments
                 Assalamualaikum dan selamat 'malam' semua, *malam ke sekarang nih?*


                 Atas desakan seorang kawan yang suruh saya masukkan entri kat blog nih, saya masukkan jugak. Punyalah blank kepala hotakk daku nih memerah susu lembu idea nak tulis ape kat blog pada malam yang rabun nih. Malam kali ni tak buta, okey.


                 Setelah perah idea, bukan perah susu lembu, dapat jugak tajuk yang mungkin pernah dientrikan zaman dulu. Kite bakor je~ *Ikut gaya Usop Wilcha yang feymes tuh. HAHA*


                   Moments mana satu  nihh? Alaa. Moments dulu. Masa zaman batu kapur 5 Bestari dulu. Saya tiba-tiba nak replay balik moments tuhh. 'TerRINDU' pulak dengan moments tuhh. Terrindu?! Huhh.


                   Kalaulaa dulu saya ade DSLR (lagihh?!!) , mesti lagi best, lagi gempak. Tapi, boleh ke bawak DSLR pergi sekolah? Mahunye kena curikk nanti. Huh.


                    But, kalau boleh bawak, mesti seronok gila. Terloncat-loncat tak ingat dunia. Huhh.


                    Harap-harapnye minggu nih awan-awannye cantik cantik cantik cantik gila. Boleh berangan ade DSLR lagi. Kui kui.


                      19 April ni birthday kawan saya yang suka menyakat saya. Tak payahlaa nyatakan di sini yep. Nanti dia malu-malu dinosaur kucing pulakk. Koyak seluar dia nantihh. Sudah sudah.


                       Dia kata saya tak 'ngheti-ngheti' *reti-reti* balut hadiah orang. Huh? Tapi, saya buat dunno je dengan kenyataan dia yang tak masuk pintu akal tuhh. Saya nak buktikan, 19 April nihh saya bagi hadiah DSLR komik dekat dia dengan balutan yang kemas. Biar dia terkilan. Biar dia menyesal. HAHAHA *gelak sewel + gelak kejam*


                         Tapi, malangnye saya lupa nak belikan dia hadiah. HAHAHA *gelak untuk diri sendiri* Oohh... kena bebel lagi dengan kawan saya tuhh lagilaa nampaknya. Nasib baik badan.


                           *Suddenly, a polis trafik come. Polis trafik tu tahan saya.* Opss... berhenti! Stop! Stopp! Cukup-cukuplaa membebel untuk malam nihh yaa. Wassalam ;D



FUTURE
PAST