she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


I want DSLR
15 April 2011 | 0 comments
        Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua,


        Dah lama saya tak membebel kat blog nih. Sebelum apa-apa, sebenarnya saya addicted dengan.... 





                      Kebetulan, awan-awan minggu ni cantik-cantik. Waktu perhimpunan hari Isnin, cikgu bercakap kat depan, saya sibuk tengok awan dengan kawan saya, Risha. Ngeh ngeh. Nasib baik tak kena tangkap. Syok sendiri.

                       Then, ada satu awan ni.. belah kanannya kelabu-kelabu manakala belah kiranya pulak putih warnanya. Awan tu membentuk bentuk hati. Betapa cantiknya awan tu. Subhanaallah.

                        Macam mana selama ni saya tak pernah terperasan dengan kehadiran awan-awan tu? Saya tak bukak mata saya luas-luas untuk menikmati keindahan alam ini. Banyak lagi rahsia alam yang kita tak tahu.

                         Okey. Straight to the point. Oh ya, minggu ni banyak presentation kena buat. Huhu. Otak kena kerah idea sehabis-habisnya. Nasib baik Sabtu tak de kelas tambahan. Fuhh.

                          Okey. Straight to the point. (Dari tadi?!!) Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC. Keluarga saya bercadang nak pergi 23 April tapi hari tu jugaklaa ada kelas tambahan. Aduh! Mahunya kena rotan nanti. Patut ke tak patut pergi? Ah.. pening kepala fikir.

                            Tak apelaa... sekali-sekala kena rotan. Huhu. T_________T Bersedialah tangan kanan untuk menerima rotan. Sadissss

                             Macam-macam perkara kena buat minggu nih. Tak sangka pulak cepat je minggu ni berlalu. Oh ya, UPPM 1 hari tu... saya dapat nombor 9. 4A1B. Science saya B. 78%. Near miss! T_____T

                             Anyway, banyak kisah minggu ni. Banyak suka dan banyak dukanya. Walaupun hanya 5 hari, tapi hari-hari itu saya isi dengan warna-warni kehidupan saya. It makes my life colourful! ^^

                              Okeylaa. Enough until here.

                               P/s : Aku Mahu DSLR! :D
         



FUTURE
PAST