she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Musabaqah a.k.a. Pertandingan
16 April 2011 | 0 comments
             Assalamualaikumwarahmatullah semua

Pening betuii kepala nih. Mata dah jadi semacam. Merah semerah biji guli saga.

 Why? Kenapa? Why? Kenapa saya tak boleh tidur?
 Ini sebab saya asyik teringatkan DSLR. Eh.. UPSR. Tahun nih ambik UPSR, sempat lagi aku ingat DSLR yee. Ngee ngee. Teringin jugak ada DSLR. Whee whee. Sape setuju angkat tangan macam saya *jom jom ikut gaya Usop Wilcha. Haha*

               
                 Saya harap saya sudah bersedia untuk menghadapi peperangan presentation minggu depan. Hope the besttt for my group! Minggu depan jugak kelas saya a.k.a. 6 Mahir akan jadi cikgu untuk mata pelajaran Bahasa Melayu. Harapnye dapat group dengan bestiess~

                               30 April nanti saya tak pergi kelas tambahan lagihh because ada Pertandingan Saintis Muda. Oh yee, 26 April (ke 24 April?!) saya ade pertandingan mengarang. Oh.. wish me luck! Harap-harap-harap sangat menang... Insha-Allah. Amin.

                                 Entri kali ni terlebih letak emoticonss. Err.. biarlaa. Lantak akulaa nak letak ape pun. :p Sorry tibe-tibe jadi mak cik garang agagagaga.

                                 Enough until here! Pa-paii!
 

FUTURE
PAST