she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Urgh
24 March 2011 | 0 comments
                   Assalamualaikum para blogger semua,


                                   Ngantuknya rasa. Mata sebelah dah tertutup, mata sebelah lagi masih terbuka. Macam mana tu agaknya ye? Ahahaha. Percayalah korang. Mana ada saya buat macam tu. Sambil menceceh kat blog. Hua hua.

                                     Alahai.... esok ada SEGAK. Haish... berat badan aku berapa akan kawan-kawan aku tahu esok. Hua hua hua. Kalau boleh, biarlah rahsia. Alaa... macam lagu Dato' Siti tuh. Biarlah rahsia... tapi kalau saya nyanyi, alamatnya esok pagi hujan.
       
                                      Post kali ni pendek je. Tak boleh membebel panjang-panjang. Kesian blog aku jadinya nanti. Huhu T__T Anyways, adik aku nak bermimpi a.k.a. tidur. Okeylaa... sekian, bebelan saya pada malam yang indah. Ngeh ngeh.


FUTURE
PAST