she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Oh tidak -_-''
22 March 2011 | 0 comments
              Assalamualaikum semuaa,


                     Korang maklum kan.. beberapa minggu lepas, saya ade ujian a.k.a. UPPM 1. Dan sekarang ni, lazimnya cikgu-cikgi semua akan serahkan balik kertas ujian, isn't it? Kalau tak, saya tak tahu. -_-''


               Dan... kertas Bahasa Melayu Penulisan saya dah dapat. Tapi tapi tapi tapi tapi tapi tapi tapi tapi tapi tapi. But, kertas tu main sembunyi-sembunyi dengan saya. Huh! Korang faham tak maksud main sembunyi-sembunyi dengan saya tuh ape? That means, kertas tu lesap, lenyap, hilang dan yang sekufu seangkatan dengannya.


              Betapa... Ya Allah! Terkejut kera beruk saya apabila menyedari kertas Penulisan saya hilang. Tidak! Tidak! Tidak! Oh kertas Penulisan! Mana kau sembunyi? Mana kau sembunyi?

                      Tidak! Mana kau sembunyi? Huhu. T_________T Kecewa. Huh. Wahai kertas Penulisan yang kusayang, yang ku cinta, janganlah kau hilangkan diri! T___T Sadiss. Okeylaa. Papaii. Tak de mood nak pergi sekolah esok a.k.a. malas. Hua hua.


FUTURE
PAST