she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Blabbing~
24 February 2011 | 0 comments
                    Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua...

     
                              Agagagaga... penat gila. Fuhh... badan lenguh-lenguh ni. Kenapa? Sebab kelas tambahan lepas PnP. Korang tau tak PnP tu apa? RnR korang tau.. iaitu Rehat dan Rawat kat tepi highway tuu. Tapi, PnP tu apa? Haaaaaa.... sahlah eden semua tak tau apa maksud PnP. PnP tu maksudnya... ehem, ehem! PnP ~ Pengajaran dan Pembelajaran. Dah faham murid-murid sekalian?

                    Minggu ni... urgh. Tak tau nak kata apa. Sabtu ni bersamaan tarikh 26 Februari 2011, sekolah saya, SKTSP ada macam-macam aktiviti. Koko, latihan bola jaring untuk lelaki perempuan, latihan bola sepak untuk perempuan sejati lelaki.

                    Adehh.. kronik sudaa otak Adleen Farhana. Minggu ni jugaklah, saya sebagai seorang Pengawas Pusat Sumber SKTSP yang tak bertanggungjawab, (ehem, ehem) ada kem LAGI! Yaa.. lagi! Korang tak tau maksud perkataan 'LAGI'? Pergi ambik Kamus Dewan sana.

                    Argh!~~ Adoii... sekarang ni jugaklah sesi sakit mata, sesi selsema-selsema datang menyerang Adleen Farhana. Dialog antara saya dan bakteria berbahaya:

                      Bakteria : Bang bang! Tembak sama dia! Boom!

                      Saya : Eh... badan saya kalis pelurulah. :P

                      Bakteria : Alah.. tak pe! Tembak je! Pang pang!

                      Saya : Kasi bom sama dia.. bom!

                      ~Meletup sudaa....~
        
                      Bertuah jugak ya makan babaya a.k.a. papaya banyak-banyak ni. Ngeh ngeh ngeh.

                       Lupa nak inform, sekarang ni Adleen Farhana tengah bosan tahap gaban.

                       Masya-Allah! Ada pulak calon 5A UPSR 2011 (ehem.. ehem!) macam ni gayanya... buka blog malam-malam. Esok pagi bangun lambat. Huh...

                       Ah.. sudahlah. Stop all your nonsense! Duhh~

                       Baiklah.. saja-saja kongsi entri ni sebab bosan kan... :OOO.. dah menguak menguap ni. Papaii! ^^



FUTURE
PAST