she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Cuti-cuti Adleen Farhana
30 January 2011 | 0 comments
             Bismillah...

             Cuti seminggu ni nak buat apa ye? Erm.. saya buat list. Baca baca :D

             List nak dibuat ketika cuti

             ^^ Hanging out dengan geng-geng sekepala. Isk.. mahunya kena kejar dengan parang nanti. Ngeri den!

             ^^ Jadi skema sementara selama seminggu dengan mengulangkaji pelajaran. Fuhh.. skema? Isk! Tak mau! Menghadap buku 24 jam? Mimpi ngeri di siang hari. Menghadap lappy tak pe. Hehe.

             ^^ Bersenam setiap hari. Err.. bersenam? Fuh. Jangan kata saya ni seorang yang rajin nak bersenam. Stretching sana-sini pun urat segala urat dah tegang semacam. Mahu tercabut nanti.

             ^^Menghadap lappy 24 jam. Haa... yang ni best. Whee.. salah satu perkara WAJIB. Ngehngeh. Yang ni tak kena kejar dengan parang.

             ^^ Err.. apa lagi? Pergi melancong? Poket kering. Huhu. Duit 5 ringgit, impi nak pergi KL, dapat pulak. Huh. Sudah-sudahler berangan. Patutlah jerawat tumbuh subur tanpa baja. ==''

              ^^ Err... cukup-cukuplah tu ye. Urat otak dah tak boleh nak berfikir. Ngeh ngeh. Tolong sumbangkan suara anda.. eh! Tolong sumbangkan idea-idea anda dengan senang hatinya. Heheh. Terima kasih terima kasih :D Jangan sumbangkan suara anda di sini, kalau tak mahunya hujan sebulan dua ni. Haha.

               P/s : Hek eleh! Family dah rancang sebenarnya nak pergi Port Dickson. Hampeh... buat pening kepala otak je fikir apa lah nak dibuat cuti sekolah ni. Darr.

               Okey! Nak ikut pergi Port Dickson? Muahahaha! >:D Jangan harap! *Sikap zalim Adleen Farhana sudah kembali! Ape-ape je lah. Papai!

FUTURE
PAST