she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Oh ! Impiana 3 dan 4-ku ! :D
02 December 2010 | 0 comments
            Wow ! Saya tak percaya ! Impiana 3 dan 4 dah sampai kat tangan saya ! Excited ! Ceritanya begini....saya baru pulang dari sebuah pesta buku. Saya tak puas hati sebab Impiana 3 dan 4 tak sampai-sampai rumah lagi. Sebab itu saya beli buku di pesta buku tu. Saya tak tahu pun saya akan dapat Impiana awal. Then, apabila saya masuk je dalam rumah, saya terus kuncikan diri dalam bilik ! Saya nak baca buku yang baru dibeli tadi. Tiba-tiba, bila saya pegang je satu buku ni, tok tok tok ! Pintu bilik saya diketuk. ''Kak ! Bukak !'' Adik sayalah tu. ==''. Then, saya buka pintu dengan muka yang masam, semasam-masamnya. Saya buat muka lesu. Tapi apabila saya nampak adik saya pegang bungkusan Pos Laju, terus muka saya tersengih lebar nampak gusi hingga ke telinga ! Alaa..macam iklan 'YES' tu. Ahahaha. Then, saya terus ambil bungkusan tu dan terus tutup pintu dan menjerit sekuat hati ! Dengan selambanya, dengan gembiranya ! (Biasalah...jakon =='') Haha.

          Disini saya terlebih murah hati nak kongsikan bagaimana rupa Impiana 3 dan 4 yang saya ceritakan ni. Oh ! Tidak lupa juga, Novel Comel Farah dan Fahrin ! 

           Haa... inilah Impiana 3 dan 4 serta Novel Comel Farah dan Fahrin yang saya taip tu. Anyway, saya suka sangat dengan Impiana 3 dan 4 tu ! Saya dapat tandatangan Kak Ain, Impiana 3 dan 4, sepucuk surat daripada Kak Ain dan juga Novel Comel Farah dan Fahrin ! Betapa gembiranya hati saya pada masa tu ! Tak habis-habis saya tersengih-sengih sendiri sambil peluk bungkusan Impiana tu. Hahaha. Saya tidak akan merosakkan mahupun menghilangkan bungkusan ini! Siapalah yang sanggup kehilangan benda yang TIDAK akan didapati lagi? Huhu. Okey! Nak sambung baca Impiana 3 ni! :) :) ( dengan sengihan selebar mungkin. Byahahaha )

FUTURE
PAST