she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


UPSR dalam kepala. =\
17 December 2010 | 0 comments
     Entri kali ini agak membosankan. Urgh! ==''. Apa-apa pun, mari berkongsi kisah. Lagi 2 minggu sahaja lagi nak naik sekolah. Oh! Kawan-kawanku! Cikgu-cikguku! Mi sup kantin! Saya rindu! Huh. Mi sup kantin? Eh! Jangan pertikaikan. Mi sup kantin sedap. Ngee~ :D

    Naik sekolah. Mungkin ada yang tak suka. Ada yang gembira sampai terloncat-loncat tak ingat dunia. Sayalah tu. ==''. Mungkin ada yang peluk bantal busuk. Sibuk nak bawa pergi sekolah. Alaa.. manalah tahu. Tapi, itu bukan saya. :P Haha.

    Barang-barang sekolah tak beli lagi. Excited nak sekolah tapi barang-barang nak naik sekolah tak beli-beli. Apa daa..

    Uhh.. tahun depan last year dekat SKTSP. Alaa! Musti rindu dengan geng-geng sekepala. Huhuhu. Alangkah bagusnya kalau masa tu boleh diputar-putar macam Oreo. Huh! Gerenti sedap!

    And then, terpisah dengan kawan-kawan. Perkara paliiing dibenci dalam hidup! Berpisah. Huh. * Isk.. adik aku ni. Bising je. Sibuk dok mengeja 'kerusi'. ==''.

     Laaast year... huuuu. Mesti masa last day, semua orang merah hidung. Semua orang merah mata. Semua orang berkecamuk perasaannya. Gerentiii saya akan jadi salah seorang daripadanya. :(

     Allahuakbar. Adik aku mengeja makteh pula. Aduss... syok sangat nak naik sekolah.

    Yang menegakkan bulu roma adalah bila naik saja sekolah, 2 minggu lagi terus ada peperiksaan. Cikgu kata peperiksaan bedah siasat. Bedah siasat apa?! *terkulai pengsan sudaa...

    Uh.... geleng kepalalah sambil pejam matalah nampak gayanya. U_U huhu. Ada seorang kawan di Indonesia ni, dah periksa setengah tahun! Whoa! Laju betul orang Indonesia ni. *_*. *tercengang-cengang tak percaya.

    Kawan kat Indonesia ni kata, Mathematic di Indonesia lain dengan di Malaysia. Lain?! Oh tidak! Nasib baik saya bukan orang Indonesia. 100% orang asli! Orang asli?! Eh, bukan! Saya orang Malaysia yang asli, bukan orang asli. Jangan salah faham. ==''

    Hmm... agaknya macam manalah rupa kertas peperiksaan UPSR tu kan? Hmm.. baik hati tak cikgu yang tanda kertas UPSR tu? Harap-harap baiklah. Amin. T_T.

     Anyways, jangan banyak berangan sudahlaa.. Jangan jadi Mat Jenin. :P UPSR 5A! Itulah target saya! Itulah impian saya! Amin! *tangan meraup muka.

     Tapi, masih ada ragu-ragu lagi dalam hati. Cikgu kat tuisyen ajar lain. Cikgu kat sekolah ajar lain. ==''. Nak ikut yang mana? Garu kepala sajalah.

    Laast time untuk berseronok pada bulan 12 2010. Dah masuk segala macam tuisyen tuh... Bahasa Melayu, English, Math dengan Science. Alaa.. tak apa. Untuk kebaikan keluarga dan diri sendiri juga.

    Harap sesangat dapat masuk Sultan Ibrahim Girls School pada umur 13 tahun.. uh.. amin. Dalam kepala asyik UPSR, UPSR, UPSR. Oh! Baguslah. Sekurang-kurangnya masih ada kepala lagi. :P

   Nak pergi Jusco. Nak melupakan sekejap hal UPSR ni. Uh...
   

FUTURE
PAST