she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Tidak!
26 December 2010 | 2 comments
              Bismillah...

                 Eh! Kejap-kejap. Assalamualaikum semua pembaca entri kali ni. =\. Huu...

             Terasa sekejaaaaaap sangat dah nak naik sekolah. Kadang-kadang, ada yang bestnya kalau naik sekolah ni. Apa dia? Jom, jom! Kita tengok. Scroll ke bawah.

             Satu Jumpa kawan! Best ni! ^_^ Al-maklumlah, cik kak kita seorang ni dah lama tak jumpa. *Eleh! Bukan tuisyen dah jumpa ke? -_-''

             Dua Boleh kongsi-kongsi gosip, cerita dan segala bagai kisah-kisah! Gerenti nanti tak ingat dunia. Muahaha! >:D

             Tiga Hmm... entah! Otak dah tak dapat memproses. ==''.

             
             Empat Mi sup kantin! Tunggulah kehadiranku! Aku akan menyerbu kau!

           
             Apa daa... otak langsung tak de idea. Mi sup. Saya rindu mi sup kantin. :D Heheh.

             Okey. Sekarang, saya kongsikan keburukan pulak. :P

             Satu Homework banyak. Isk.. *geleng kepala.
      
             Dua Tak dapat lepaskan laptop. -_-'' Siapalah agaknya... (saya!)

             Tiga Kena menghadap buku. Huuu...

             Empat Tinggalkan dengan paksa rela  Facebook, Blog.

            
             Haa... keburukan lagi banyak daripada kebaikan. *Sebenarnya cipta alasan-alasan yang tak munasabah. -_-''

              Ish.. ini ke sikap pelajar yang nak ambik UPSR tahun depan?! Huh. Tak patut sungguh.

              Serius! Saya tak sedia nak bersekolah. Macam nak masuk darjah 1 balik. Math gerentii dapat 100 peratus. Heh. Ini sudah darjah 6 laa.. Hish. Masuk darjah 1? Berhenti berharap. Tak akan berlaku semua tu. ==''.

              Tak cukup cuti. Walhal, satu bulan setengah cuti. Adeh. Pening kepala.

              Tahun depan, kena manfaatkan sepenuhnya! *bersemangat! Bersemangat! Huh. UPSR next year tu...

              Heh. Laptop, sini kejap. Nak peluk kuat-kuat. Kejap lagi dah masuk dalam beg. Tak kan dapat keluar lagi sampailah bulan 12 nanti ye.

              Worst thing ever! T__T. Sedih. Pergi je lah.

              Bangun pagi,
              gosok gigi,
              tak payah mandi,
              kawan lari.

              Padan muka. :P. Sekolah, tunggulah kehadiranku!

              T__T Buat-buat bersedia sudahlaa.. tak pasal-pasal kena simbah dengan air dua baldi depan kawan-kawan. Fuhh. Dapat populariti sementara beb. Dahsyat sungguh. And then masuk majalah dengan tajuk,

             
          ''SEORANG PELAJAR BERMANDIKAN DUA   BALDI AIR PAGI-PAGI SECARA FREE''

               Wah! Famous! Famous! :P. Sekejap je. Hampeh. Tak payah merepek. Pergi balut buku. Shuhh.

FUTURE
PAST