she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


My Queen
02 December 2010 | 0 comments
    Hmm... apa mahu buat? Okey. Saya mahu kongsikan sedikit tentang pengetahuan saya. Hmm... apa perasaan anda jika anda memakai gaun labuh besar dan sebuah mahkota yang berkilau-kilau ? Memakai kasut tinggi seperti Cinderella dan juga memakai barangan yang harganya mencecah RIBUAN ringgit ? Ouh ! It would be fun ! Saya dah mula berangan tapi saya berangan sambil berfikir. Muahahaha. Hmm... memakai mahkota seperti di bawah ini >>




             Wah ! Mesti kembang-kempis hidung saya pada masa itu ! Hmm...pegang pun tak pernah, ini lagikan mahu memakainya ? Huh. Jangan bermimpilah wahai Adleen Farhana ! ==''. Apa-apa pun mimpi boleh menjadi sebuah kenyataan ! Tidak salah berharap dan bermimpi untuk kebaikan sendiri. Adakah dengan hanya memakai sebuah mahkota mampu membuatkan saya bahagia dan tersenyum selama-lamanya? Oh ! Gerenti tidak ! So, don't foolish yourself. :) Kebahagiaan tidak dapat dibeli dari Mcdonalds, Pizza Hut mahu pun Secret Recipe. Ianya tak dapat dan TIDAK dijual di mana-mana kedai mahupun restoran. Bersyukurlah dengan kebahagiaan yang kita miliki. 

          Appreciate it. :) Mahkota ini bukan saya punya. Ia mungkin milik orang lain. Saya ulang sekali lagi, M U N G K I N.


FUTURE
PAST