she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


The Best Day Ever
19 December 2010 | 0 comments
          Senyum, senyum, senyum dan terus senyum! Ah... alangkah bahagianya.. I've met my idol! Well, of course Ain Maisarah ataupun lebih mesra dengan panggilan Kak Ain. Suaranya.. aduhai! Sungguh kecil! Berbanding dengan suara saya. Haha

          Saksi pertemuan saya dengan Kak Ain adalah di Restoran Marrybrown, Angsana tak tepat pada pukul 2.30. That means, pukul 2.10 petang, Kak Ain dah ada di Restoran Marrybrown. Nampak saja Kak Ain, hati terus ada taman bunga yang dikelilingi oleh bunga-bunga yang cantik. Oh! Terujanya. :P

         Macam-macam soalan dilontarkan kepada Kak Ain. Soalan cepu emas ada, soalan kelakar ada. Nanti. Soalan cepu emas? Saya tak ada tanya. ==''

        Bahagia, bahagia dan bahagia! Boleh tempah wad kelas satu di Hospital Tampoi! Dekat sahaja dengan Angsana. :D haha.

        Saya sanggup memberatkan beg dengan novel-novel Kak Ain. Tak apa. Demi novel-novel yang inginkan tandatangan si penulis. Siapa penulisnya? Tentulah penulis remaja kegemaran ramai, Ain Maisarah! :)

       Wah! Memang tak sangka! Dapat jumpa Nur Najihah (my classmate, merangkap best friend) juga di Angsana. 2 in 1. Dahsyat~

       Best, best dan best! Bersemuka dengan Kak Ain adalah antara impian saya. Kak Ain will still be my idol!

      p/s: hope to see Kak Ain again. ;D


       Dengan senyuman yang masih tidak lesap-lesap dari muka, saya mengundur diri!

p/s: tak nak masukkan gambar sebab tak rajin. :P Huh. Pemalas.

FUTURE
PAST