she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


The Best Day Ever Part 2
19 December 2010 | 0 comments
           Bismillah... Ah! ;D Gumbira tak ingat dunia! Seronok, teruja, best, gempak, ah! Tak ada kata yang boelh diucapkan selain daripada perkataan teruja! *al-maklumlah, cik kak kita seorang ni baru jump first time kan.. sebab itu jakon semacam.. ==''

          Apa-apa sajalah. Hmm... nak pergi, senyum. Depan Marrybrown, senyum makin melebar. Bila dah berhadapan, senyum gila-gila! Bila sudah balik, masih menjadi duta iklan senyum. (maknanya, saya masih bersenyum!)

          Oh! Terima kasih diucapkan kepada Mama yang sudi meluangkan masa supaya saya dapat berjumpa dengan Kak Ain. Syukur kepada Yang Esa kerana telah membuka rezeki supaya diri ini dapat bersemuka dengan Kak Ain.

         Ah.... *menjerit kegembiraan di hadapan komputer. Bahagia sungguh dapat jumpa dengan Kak Ain. Saya dapat bersoal balas dengan Kak Ain. Macam-macam soalan saya tanya. Antaranya ::

Dan pelbagai soalan lagi! ;D

        Kenapa saya tersangat teruja? Sebab... saya tak pernah jumpa Kak Ain. Baru first time kan.. sebab itu teruja semacam.

        Anyway, hope dapat jumpa Kak Ain lagi! ;D

       Antara buku yang saya beli dari Kak Ain -->

         p/s: Kini Berwajah Baru saya tidak beli. Just majalah Sekolah Sri Bangsar edisi 01.

      Ada lagi buku yang saya beli dari Kak Ain iaitu ; Aku Mahu Popular dan Aku Mahu ke New York 1. Itu saja.


        Well, saya adalah peminat tegar karya-karya Kak Ain. ;)

        Hmm.. Anyway, thanks Kak Ain sudi meluangkan masa untuk saya dan adik! ;)

          Satu saja gambar! Tak nak letak banyak-banyak. :)


       p/s: yang mana satu saya? Haha. Tekalah sendiri. :)

                     Hmm... ini pula koleksi buku Kak Ain yang saya ada. Nak pinjam? Minta izin dari Adleen Farhana dulu.

                       Haa... that's my collection! Okeylah. Nak outt.  ;D

FUTURE
PAST