she colours sketchbook home follow

josei-chan
A 15 years old typewriter. Love writing, reading, drawing and typing. A big fan of Hlovate. Jazakillah.


koko de hanasu


okina hakushu
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Ain Maisarah!!!!
13 December 2010 | 0 comments
          Yey ! Yeepee ! Woohoo ! Gembira gembir gembira dan GEMBIRA ! Kenapa? Kenapa? Haa... Untuk pengetahuan anda semua, Ain Maisarah iaitu penulis novel remaja kegemaran saya akan bertemu dengan pembaca pada hujung minggu ini ! * separuh gila. Saya dah minta izin dengan parents. Nasib baik parents saya faham dengan 'kegilaan' saya ini. Mereka membenarkan saya pergi ! Yey ! Yey ! Yey ! Tak sabar. Tak sabar. T A K  S A B A R ! Mesti ambil tandatangan. Mesti ambil gambar. Mesti cari buku! Wow! Nak tahu di mana? Angsana~ Angsana, here I come! Tunggu kehadiran saya! Ahaha. Comel saja Ain Maisarah ni! Cute dengan tahi lalatnya, dengan senyumannya! Senang kata, cun! Suaranya pula, alalala! Cute sungguh suara Ain Maisarah! Senang saja nak cam mana satu Kak Ain ni! Hmm... agak-agaknya, kenapa saya suka sangat Ain Maisarah? Sebabnya adalah.... taraa! 

                 Boleh dikatakan Kak Ain adalah penulis yang paling hebat sepanjang zaman! Wah! Ini adalah antara novel-novel terbitan beliau>>

Haa... jangan lupa like page 'AinMaisarah Novelis' dekat Facebook tau! Jadilah peminat Kak Ain! Ini antara novel Ain Maisarah yang saya ada. Sebenarnya ada lagi~ Apa-apapun, Ain Maisarah is my favourite novelist ! Teruskan menulis bukan setakat beribu-ribu perkataan tapi berbillion-billion perkataan!  ;)  Jangan lupa dapatkan novel-novel Kak Ain ya! Ini gambar Kak Ain~ yang cute!

Haa... cute kan? Cute sangat-sangat! Okeylah. Entri ni je~dengan senyuman lebar hingga nampak gusi ;D

FUTURE
PAST